Wersja do druku

Przebieg zamówienia na simplesurance.pl

Dokonujesz zamówień na simplesurance.pl, wykonując następujące kroki:

 

1) Klikając na przycisk „Zamów” w sposób niewiążący w swoim koszyku zakupów, tworzysz umowę ubezpieczeniową.

2) Zgodnie z wybranym produktem ubezpieczeniowym przechodzisz automatycznie na naszą stronę z przeglądem zamówienia (krok zamówienia „1. Dane zamówienia i sposób płatności”). Możesz tam ponownie podejrzeć wybraną umowę ubezpieczeniową. Znajdziesz tutaj również potrzebne wskazówki dotyczące określonych Ogólnych Warunków Ubezpieczenia oraz swoje prawo do rezygnacji.

Ponadto musisz tutaj wprowadzić wszystkie dane personalne istotne do zawarcia umowy.

3) Jeśli chcesz zawrzeć umowę na wybrane ubezpieczenie, to wybierz swoją metodę płatności i kliknij na swojej stronie z przeglądem zamówienia (krok zamówienia „1, Dane zamówienia i sposób płatności”) „Zakończ zakupy”. W ten sposób przechodzisz do procesu płatności (krok zamówienia „2. Płatność”) naszego usługodawcy płatności (Stripe lub Paypal).

4) Tutaj (krok zamówienia „2.Płatność”) wyświetlane są ponownie wybrana umowa ubezpieczeniowa oraz cena końcowa. Wprowadź swoje dane płatności.

5) Po kliknięciu na przycisk „Zapłać” przesyłasz swoje zamówienie do nas. W ten sposób proponujesz nam zawarcie umowy ubezpieczeniowej.

6) Po dokonaniu płatności przechodzisz na naszą stronę z potwierdzeniem zamówienia (krok zamówienia „3. Potwierdzenie zamówienia”). Wyświetlane są tam między innymi twój numer certyfikatu ubezpieczenia i cena końcowa. Ponadto masz tam już możliwość pobrania swojego certyfikatu ubezpieczenia. Równolegle wysyłamy Ci dodatkowo wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia, która zawiera również twój certyfikat ubezpieczenia, twoją fakturę oraz informacje o produkcie i Ogólne Warunki Ubezpieczenia wraz z pouczeniem i formularzem dotyczącym prawa do rezygnacji.

Dalsze informacje o sposobach płatności znajdziesz tutaj.

Twoje zamówienia zostają u nas zapisane po zawarciu umowy na okres obowiązywania umowy. W przypadku utraty dokumentów dotyczących twoich zamówień, skontaktuj się z nami przez e-mail/faks/telefon. Chętnie prześlemy Ci kopię danych twoich zamówień.

Prosimy jednak starannie przechowywać wszystkie dokumenty i wiadomości, które od nas otrzymałeś.

Wersja do druku

 

Pobierz przebieg zamówienia (dokument PDF)*

Wskazówka:
Do wyświetlenia dokumentu potrzebny jest program Adobe Acrobat Reader. Wykorzystując poniższy link, możesz bezpłatnie pobrać readera na swój komputer.
Przejdź na stronę do pobrania Adobe